وبلاگ نادر کده

وبلاگ نادر کده

وبلاگ نادر کده

وبلاگ نادر کده

وبلاگ نادر کده

شعر پرسپولیسی

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۱۸ ب.ظ

شعر پرسپولیسی

عشق یعنی اقتدار و انتحار

عشق یعنی یک حماسه، افتخار

یعنی از بام جهان تا عمق فرش

عشقی از طوفان، هوادار و عطش

شعر امام علی , شعر در مورد امام علی , شعر درباره امام علی , شعر در وصف امام علی

شعر پرسپولیس قهرمان شده

پرسپولیس بهترین تیم جوان آسیا

رنگ لباس تیم ما سرخ از آن آسیا

ما همه عاشقش شدیم تیم عزیز خوب ما

سرور ما ، تو گل بکن ، تیــــــــم نهان آسیا

شعر دوستت دارم , شعر در مورد دوستت دارم , شعر درباره دوستت دارم , شعر در وصف دوستت دارم

شعر پرسپولیس قهرمان

حمله بکن به تیم ها تا بزنی گل قشنگ

سرور ما، تو گل بزن جــــــان جهان آسیا

گل بزنی به تیم ها شاد کنی تو قلب ما

بازیـــکن ، تو گل بزن تیــــــم جوان آسیا

شعر گذر عمر , شعر در مورد گذر عمر , شعر درباره گذر عمر , شعر در وصف گذر عمر

شعر پرسپولیس زلزله

تیم عزیز کشورم پرسپولیس خوب ما

نام قشنگ و خوب تو نام گـــران آسیا

جان جوان ما توئی قلب گران ما توئی

نرگس خوب ما تویی قرمز جـــان آسیا

مونس جان من تویی ای گل سرخ و با صفا

جـــــان و تنم فدای تو قلب کیـــــــان آسیا

شعر کلیسا , شعر در مورد کلیسا , شعر درباره کلیسا , شعر در وصف کلیسا

شعر پرسپولیسی مولانا

کو میوه ای که باشد ,آبی در این زمانه

این هم بود یکی از صد افتخار قرمز

خواهم گذر نماید از روی ریل قلبم

بی لحظه ای توقف ,سیل قطار قرمز

من مخلصی هستم عاشق رنگ قرمز

دلخواه من همیشه باشد تیم قرمز

شعر کودکی , شعر در مورد کودکی , شعر درباره کودکی , شعر در وصف کودکی

شعر پرسپولیسی ها

ای لشکر سرخ تهران آماده باش آماده باش

بهر تصاحب یه جام آماده باش آماده باش

شعر کمک , شعر در مورد کمک , شعر درباره کمک , شعر در وصف کمک

شعر پرسپولیسیم

ازشوق قهرمانیت دلها همه شیدا شده

ازعاشقان سرخ تو استادیوم غوغا شده

در قلب این هواداران شوری زنو پیدا شده

شعر مردانگی , شعر در مورد مردانگی , شعر درباره مردانگی , شعر در وصف مردانگی

شعر پرسپولیس خسته

دعای هوادارتون همیشه همراهتون

خدانگه دارتون خدانگه دارتون

هیچکی جلودار تو نیست

نمرهء فوتبال تو بیست

قرمز رنگ پیرهنت

با سرخی خونی کیست ؟

  • نادر بنی عامریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی